قلم نوشت من

طنز، دل نوشت، خبر،جملات فلسفی، شعر و ...

قلم نوشت من

طنز، دل نوشت، خبر،جملات فلسفی، شعر و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
تبدیل تاریخ
فال حافظ
با تشکر از حضور شما

دوست

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ق.ظ

 زمستان بود

و

پدر بود...

همه در تکاپو

همه در تلاش

بهار در راه بود...

بهار آمد

لیک...

پدر نبود...

دلتنگ بودم...

نه برای کسی...

از بی کسی...

تنهای تنها

تنهاتر از سنگ کنار جاده...

اما...

نمیدانم!

دلم گرم بود

دلم گرم شد

دوستانی در کنارم

همچون  ستاره هایی پر نور

زیر این گنبد کبود

زیر این بار سنگین سکوت

دیگر تنهائی نبود

دوست بود و دوست بود و دوست....

(یلدا)

  • یلدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">