قلم نوشت من

طنز، دل نوشت، خبر،جملات فلسفی، شعر و ...

قلم نوشت من

طنز، دل نوشت، خبر،جملات فلسفی، شعر و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
تبدیل تاریخ
فال حافظ
با تشکر از حضور شما

به نام خداوند قلم

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۷ ب.ظ

شب یلدا

 یلدا

شبی به یاد ماندنی...

دلهایتان دریایی 

شادی هایتان یلدایی

رویاهایتان سرشار از زندگی...


*********

با سلام

 شب یلدا نزدیک است...

دل نویسی به سراغم آمده و خودم را غرق رویاهایم میبینم!

می اندیشم به رویاهایم...

با رویاهایم  زندگی کرده ام و گاهی فوت !

همیشه دوست داشتم به رویاهایم جان بدهم... 

 واژه ها ... 

نوشته هایی که میتوانند صدا و نت داشته باشند!!!

برای خودم می نویسم...

نت هایی برای موسیقی زندگی خودم...

در این وبلاگ سعی شده نوشته هایی از شاعران، نویسندگان، اهالی قلم و هراز چندگاهی دل نوشته هایی از خودم... آورده شود،دوست دارم راجب مسائل گوناگون در زمینه های اجتماعی، فلسفی، طنز، خبر، مسائل مربوط به خانوم ها و... نوشته شود و از آنجایی که ایجاد وبلاگ مصادف با شب یلدا بود تصمیم گرفتم اسم (یلدا) رو برا خودم انتخاب کنم! در انتهای مطالب داخل پرانتز اگر با نام یلدا داخل پرانتز روبرو شدید به معنی آن است که آن مطلب توسط خودم نوشته شده و موارد دیگر که ناشناس درج گردیده نام نویسنده آن مطلب را نمی دانستم، دوستان عزیز اگر نام نویسنده یا شاعری بر اثر بی اطلاعی من به اشتباه تایپ شده باشد منت بر من نهاده و مرا عفو نمایید! خرسند خواهم شد اگر مرا در این راه راهنمایی فرمایید

**************

                                                            ما را می‌گردند

می‌گویند همراه خود چه دارید؟

ما فقط 

رویاهایمان را با خود آورده‌ایم.

پنهان نمی‌کنیم

چمدان‌های ما سنگین است،

اما فقط

رویاهایمان را با خود آورده‌ایم.



  • یلدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">